نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ال جی در تهران

شرکت کره ای ال جی (LG) تولید کننده ی لوازم خانگی در انواع مدل های مختلف است که یکی از پرفروش ترین برند ها در ایران می باشد.اگر هر یک از محصولات برند LG را خریداری کرده اید و  پس از مدتی استفاده از دستگاه هر گونه مشکلی برای آن به وجود آمده ، به راحتی با مرکز پشتیبانی و نمایندگی ال جی تک سرویس تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنید.  ما  به عنوان تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی(LG)  از شما پشتیبانی می کنیم. کافی است درخواست خود را با ما در میان بگذارید.ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی امتیازات خاصی برای متقاضیان تعمیرات محصولات ال جی قائل است.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ال جی در تهران

 

ادامه مطلب ...

خدمات نمایندگی تعمیرات و پس از فروش سامسونگ

زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را دارید و به بازار و فروشگاه ها مراجعه می کنید، برند های مختلف ایرانی و خارجی وجود دارند که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. هر یک از این برندها تولید کننده ی محصولات متنوعی هستند که هر کدام از ویژگی ها و قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. دو برند سامسونگ و ال جی از برند های پرطرفدار و شناخته شده هستند که مطمئنا نام آن ها را شنیده اید.

برای اغلب خریداران و برخی از فروشندگان این سوال مطرح می شود که چگونه این دو تولید کننده توانسته اند تا این حد محبوب شوند و در تمام جهان مورد استفاده قرار گیرند، پاسخ ما به این سوال این است که به دلیل کیفیت و ویژگی های به خصوصی که در تولیدات خود مد نظر قرار داده اند، توانسته اند مورد توجه خریداران قرار گیرند. برای پاسخگویی بیشتر به این سوال که چرا سامسونگ و LG انقدر پر طرفدار هستند پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب در ابتدا نگاهی به تاریچه ی این دو کمپانی می اندازیم و در ادامه به مقایسه ای در خصوص ویژگی های یخچال فریزر های سامسونگ و ال جی می پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

فرایند تعمیر لوازم خانگی –جنرال الکتریک

مرحل اول: مشکل را بررسی کنید

یخچال برفک زده؟ ظرفشویی به درستی کار نمی کند؟ دمای کولر گازی به درستی تنظیم نمی شود؟ ماشین لباسشویی آبریزش دارد؟

نکته: برای عیب یابی دستگاه مطالب اموزشی وبسایت ما را بخوانید.

اگر خودتان نمی توانید تعمیر کنید

مرحله دوم : کمک بگیرید


 
ادامه مطلب ...

تعمیرات و تعمیرگاه محصولات ویرپول

عدم مکش جارو برقی به معنای عدم جریان یافتن هوا است. به شکلی واضح پاکت (اگر آن را دارید), فیلتر های مختلف (HEPA), و نهایتا سر برس گردان جارو برقی, جایی که ماشین با فرش برخورد می کند, را چک کنید. بیشتر جارو ها اجازه دسترسی آسان به این نقطه مکش گرد و غبار را می دهند, معمولا برای تعویض تسمه برس گردان جاروبرقی معمولا شما نیاز مند پیچ گوشتی فیلیپ که نوک آن مانند علامت + است هستید. در اینجا, مشکل شما فراتر از پوشش تسمه است (در این شرایط برای تعمیر جاروبرقی خود با مشاوران ما تماس بگیرید). ممکن است نهایتا نیازمند یک قطعه سیم سفت, یا نیازمند دمباریک باشید. زمانی که انسداد را دیدید, از هر چه می توانید استفاده کنید و به کار بازگردید.

 
ادامه مطلب ...

تعمیرگاه مرکزی فریجیدر و نمایندگی تعمیرات

تعمیر کولرگازی پرتابل

کولرگازی پرتابل مانند کولرگازی پنجره ای میباشد با این تفاوت که توسط پایه های چرخ دار قابل حمل میباشدکه معمولا فقط حالت سرمایشی دارند و در قدرت های 9000 و 12000 بی تی یو بر ساعت ساخته میشوند و گاز گرم کندانسور توسط یک لوله خرطومی به بیرون از طریق پنجره هدایت میشود .

نکته : نمونه اسپیلت پرتابل وجود دارد که قسمت خارجی آن در بیرون و توسط لوله های مسی با اتصالات سریع انجام میشود .

جهت تعمیر کولرگازی پرتابل خود با شعبات ما در سراسر تهران ( تلفن شعبات در انتها آمده است )تماس حاصل نمایید .

 نمایندگی تعمیرات فریجیدر
ادامه مطلب ...