نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی و گارانتی تعمیرات ایندزیت

قابل ذکر است تمامی تعرفه نمایندگی تعمیرات ایندزیت بر حسب  تعرفه مصوبه خدمات اتحادیه  میباشد .

برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی و نکاتی جذاب هنگام برخورد با تعمیرکار ظرفشویی را تحت پوشش قرار داده ایم 

شاید تعجب کنید !!! مگه میشه شرکتی تعمیرات ماشین ظرفشویی را هم با اوصاف اینکه یک دستگاه برقی و الکترونیکی میباشد ، گارانتی کنه ؟؟ بله میشه .

خدمات ماشین ظرفشویی آی پی گارانتی 12 ماهه داره . وقتی ماشین ظرفشویی به دست تکنسینهای مجموعه درست میشه ، دیگه خیالتون راحت باشه ؛ چون ما به کارمون مطمئنیم ، تمام تکنسینها ، آموزش دیده اند و تحصیلات مرتبط دارند . بنابراین تعمیر ماشین ظرفشویی رو براتون گارنتی میکنیم که شما هم مطمئن باشید .

 

 علت خراب شدن ماشین ظرفشویی ایندزیت

بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با نمایندگی تعمیرات ایندزیت و تعمیر ماشین ظرفشویی به وجود می آید به شرح زیر می باشد .

1 : ظرفها را خوب نمیشرد 2 : آب را تخلیه نمیکند 3 : ظرفشویی روشن نمیشود 4 : لکه روی ظرفها باقی میماند 5 : ظرفها را خشک نمیکند.


ظرفیت ماشین ظرفشویی

ظرفیت اولین عامل تشخیص و تفاوت ماشین ظرفشویی از یکدیگر است ، ظرفیت یک ماشین ظرفشویی بر اساس تعداد چیدمان ظرف در داخل آن محاسبه میگردد ، ظرفیت در ماشین های ظرفشویی صنعتی بر اساس تعداد شستشوی ظرف در ابعاد استاندارد در ساعت سنجیده میشود این استاندارد در مور شستشوی لیوان نیز وجود دارد .

تقسیم بندی کلی در ماشین ظرفشویی ایندزیت

ماشین های ظرفشویی در نمایندگی رسمی ایندزیت به دو گروه عمده تقسیم میشود :

ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی خانگی

منظور از ماشین های ظرفشویی صنعتی انواعی از ماشینهای شستشوی ظروف است که در رستورانها و غذا خوری ها ی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد ، ماشین ظرفشویی صنعتی را بنا به نوع و ظرفیت مورد استفاده در انواع خطی و طبقاتی می سازند ، ماشین ظرفشویی صنعتی را بنا به نوع و ظرفیت مورد استفاده در انواع خطی و طبقاتی میسازند .


شیر برقی ماشین ظرفشویی

شیر برقی در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی از ساختار اولیه مشابهی برخوردار هستند .

آب شهر از طریق شیلنگ ورودی وارد شیر برقی میشود ، وظیفه شیر برقی کنترل آب ورودی به داخل ماشین ظرفشویی است.

شیربرقی به وسیله قطع و وصل جریان الکتریکی که توسط هیدروستات انجام میشود کنترل میگردد .


قطعات شیربرقی ماشین ظرفشویی ایندزیت

اتصال آب ورودی

بدنه شیر برقی

صافی آب ورودی

لاستیک فشار شکن

سیم پیچ مقاومت

فنر

هسته فلزی متحرک

لاستیک سر هسته

ممبران

خروجی آب

شیربرقی در ماشین های ظرفشویی از انواع تک شیر با ظرفیت خروجی 4 لیتر در دقیقه میباشد ، این نوع شیربرقی را میتوان هم به شیر آب داغ متصل نمود و هم به شیر آب سرد ، در صورتی که ماشین ظرفشویی به شیر آب داغ منزل متصل شود زمان کارکرد ماشین ظرفشویی برابر زمان داغ کردن آب در هر مرحله کم خواهد شد و صرفه جویی در مصرف برق را به دنبال خواهد داشت .


پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی

برای خروج محلول شستشو پمپ تخلیه ظرفشویی به مدار میاید ، پمپ تخلیه ظرفشویی از قطعات مهم و موءثر در کارایی و بهره وری ماشین ظرفشویی است .

موتور پمپ تخلیه از نوع فلوید رینگ بوده و برای عملکرد صحیح آن میبایستی که اصطلاحا آب بر روی آن سوار شود . در ماشین های ظرفشویی پمپ تخلیه مستقیما به کاسه شستشو متصل است .


موتور شستشو ماشین ظرفشویی ایندزیت

یکی از مهمترین اساس شستشو در ماشین های ظرفشویی پاشش پر فشار محلول شستشو بر روی ظروف است این وظیفه بر عهده موتور شستشو است ، موتور شستشو که در حقیقت یک  موتور پمپ است که محلول شستشو را با فشار بر روی ظروف در حال شستشو می پاشد و از قطعات اساسی و بسیار مهم در یک ماشین ظرفشویی است ، این قطعه از ابتدای تولید ماشین های ظرفشویی تا کنون تغییرات زیادی کرده است . خدمات پس از فروش ایندزیت در خدمت شماست.

در تقسیمات کلی میتوان گفت که موتور پمپ شستشو که بر روی ماشین های ظرفشویی نصب گردیده است از نوع موتورهای آسینکرون یا القایی با روتور قفسه سنجابی تک فاز و سه فاز است .


هیدروستات ماشین ظرفشویی

وظیفه هیدروستات کنترل سطح آب ورودی به دیگ ماشین ظرفشویی و حفظ ماشین ظرفشویی ر مقابل آبگیری ضافی است . ساده ترین نوع هیدروستات دارای سه فیش اتصال برقی است که کاملا شبیه کلید تبدیل در سیم شی ساختمان عمل میکند و در ماشین ظرفشویی معمولا دو عدد از این نوع در کنار یکدیگر و یا به عبارتی دوقلو نصب میکنند .

در واقع هیدروستات کلیدی است که بر اثر فشار وارده از طریق آب موجود در دیگ عمل میکند ، هیدروستات ماشین ظرفشویی کلیدی است که بر اثر فشار وارد شده از طریق آب موجود در دیگ عمل میکند .

هیدروستات وظیفه کنترل سطح آب وروی را در طول برنامه های ماشین ظرفشویی را به عهده دارد .

هیدروستات وظیفه محافظت در مقابل سرریز آب در ماشین ظرفشویی را بر عهده دارد .

هیدروستات در سه زمان کار میکند :

زمان اول موقعی که دیگ ماشین ظرفشویی خالی است .

زمان دوم موقعی که دیگ ماشین ظرفشویی در حال پر شدن است .

زمان سوم موقعی که دیگ ماشین ظرفشویی پر شده . برای اطلاع بیشتر با تعمیرگاه مجاز ایندزیت تماس بگیرید.

فیلتر / صافی ماشین ظرفشویی

محلول شستشو که متشکل از آب مواد شوینده و آلودگی های حل شده است همواره در حال گردش بین ظروف و پمپ شستشو میباشد و در این گردش مقداری اضافات مواد غذایی را با خود از روی ظروف می شوید و با خود به طرف پمپ شستشو می آورد ، فیلتر که در بین مسیر و عبور محل شستشو قرار دارد . وظیفه فیلتر تکیز نمودن محلول شستشو است که به طرف پمپ شستشو میرود .

فیلتر دارای دو قسمت اصلی است :

فیلتر کف : این فیلتر بر روی کف دیگ قرار گرفته و قابل رویت است ، سوراخ های فیلتر کف در حدی است که بتواند حداکثر دانه های برنج را از محلول شستشو بگیرد .

فیلتر لوله ای : این فیلتر در مرکز فیلتر کف قرار دارد و به داخل فیلتر کف قفل میشود .

فیلتر لوله ای خود به سه قسمت فرعی تقسیم میشود :

یک فیلتر با منفذی درشت در ورودی است .

یک فیلتر با منفذیکوچکتر از فیلتر قبلی است و محل شستشو پس از گذشتن از فیلتر قبلی میبایستی از این فیلتر بگذرد.

این قسمت شامل یک فیتر با منافذ بسیار ریز ر حد میکرون میباشد و به فیلتر میکرونیزه مشهور است . برای اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه مرکزی ایندزیت تماس بگیرید.

نمک ماشین ظرفشویی

نمکی که در داخل ظروف نمک میریزند با نمک آشپزخانه فرق میکند ، نمک ماشین ظرفشویی دارای درجه بندی به خصوصی از کریستال های سدیم کلری اس که مناسب استفاده در ماشین ظرفشویی است ، دانه بندی نمک ظرفشویی کمی بزرگتر از دانه های نمک غذا خوری است این دانه بندی ر ایران به دانه شکری معروف است .

دانه بندی بزرگتر این اطمینان را میدهد که نمک موجود در سیستم مسیرهای آب سیستم سختی گیر را مسدود نمیکند و نمک به آرامی در آب حل میشود و مدت بیشتری در سیستم باقی میماند .

نمک یا سدیم کلری که در ماشین ظرفشویی استفاده میشود میبایستی فاقد ناخالصی های افزودنی نظیر ید اضافی باشد .

نمکی که در ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار میگیرد میبایستی دارای حداقل مواد معدنی نظیر آهن و نمکهای منگنز باشد ، چرا که این مواد معدنی مانع عملکرد سیستم تعویض یونی رزین ها خواهند شد .

نمک آشپزخانه ، مواد شوینده و یا هر ماده دیگری که به نمک افزوده میشود میتواند موجب خرابی سیستم سختی گیر بشود .

منبع: نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.