نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

فرایند تعمیر لوازم خانگی –جنرال الکتریک

مرحل اول: مشکل را بررسی کنید

یخچال برفک زده؟ ظرفشویی به درستی کار نمی کند؟ دمای کولر گازی به درستی تنظیم نمی شود؟ ماشین لباسشویی آبریزش دارد؟

نکته: برای عیب یابی دستگاه مطالب اموزشی وبسایت ما را بخوانید.

اگر خودتان نمی توانید تعمیر کنید

مرحله دوم : کمک بگیرید


 
 

با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید و یا به صفحه ثبت سفارش مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

نکته: در صورت ثبت سفارش به صورت آنلاین از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند شوید.

تماس متخصص تعمیرات با شما

مرحله سوم : تاریخ و زمان

تاریخ و زمان را با تعمیرکار هماهنگ کنید و همچنین در صورت تغییر زمان و یا انصراف اطلاع دهید.

مرحله چهارم : محل را آماده کنید

اطراف دستگاهی که قرار است تعمیر انجام شود را مرتب کنید و در صورتی که خطر احتمالی وجود دارد مطمئن شوید فرزندانتان نزدیک دستگاه نباشند.

مرحله پنجم : متخصص مربوطه به محل اعزام می شود

متخصصان ما با میانگین ۱۱ سال تجربه بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی شما می باشند. خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما شامل ۹۰ روز گارانتی می شود.

نکته: در حال حاضر شرکت ما فروش قطعات ندارد و فقط خدمات فنی ارائه می کند.

مرحله ششم : نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

ما همیشه به دنبال بهبود خدمات پس از فروش جنرال الکتریک  خود هستیم. شما میتوانید از طریق صفحه نظرات مشتریان و یا از طریق تماس تلفنی پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.


چطور یک یخچالی که صدا می دهد را درست کنیم

بدون هیچ شک و شبهه ای یکی از لوازم برقی خانگی که همواره در حال کار کردن است ، یخچال فریزر است که بدون آن نمی توانید زندگی کنید . اگر یخچالتان صدا می دهد ، با این راهنمایی ما در این پست همراه باشید . ما در  اینجا لیستی از قطعاتی که باعث بروز این مشکل می شود را جمع آوری کردیم. شما از این اطلاعات برای عیب  یابی یخچال خودتان می توانید بهره ببرید و با توجه به مدل دستگاهتان آن را تعمیر کنید  . برای هر گونه راهنمایی بیشتر با نمایندگی رسمی جنرال الکتریک تماس بگیرید


راهنمای عیب یابی و حل مشکل صدای یخچال

موتور فن  کندانسور(خنک کننده)

بیشتر یخچال های جدید ضد یخ ، یک فنی دارند که سیم  پیچی های کندانسور را خنک  می کند . این فن عموما نزدیک کمپرسور در قسمت  زیر  یخچال جا سازی شده . فن کندانسور هوا را در از میان سیم پیچی های کندانسور گذر می دهد تا گرما را از  بین ببرد و همچنین هوا را از کفه تخلیه که آب دیفراست شده در آن قرار دارد عبور می دهد تا این آب بخار بشود. اگر یخچال شما صدای خیلی زیادی می دهد، می تواند مقصر قضیه فن کندانسور باشد. موتور فن کندانسور همزمان با موتور تبخیر و کمپرسور کار می کند. علاوه بر اینکه صدا تولید می کند ، یخچال مثل همیشه هم خنک نمی کند و ممکن است مرتبا روشن و خاموش بشود.

برای اینکه فن را بررسی کنید ، اول آن را از برق بکشید بعد پنل عقبی را باز کنید . هر گونه کثیفی یا انسدادی که مانع این بشود که فن درست کار کند را بردارید . اینگونه قسمت ها باید عاری از هر گونه انسدادی باشد تا هوا بتواند آزادانه عبور کند و به طور منظم کشیده بشود . اگر موتور فن دچار پوسیدگی و پارگی بشود، یا اگر تیغه های فن خراب شده باشد لازم است که تعویض بشود .


موتور فن تبخیر

موتور فن اواپراتور در محفظه ی فریزر قرار دارد و مسئول گردش هوا در سیم پیجی های اواپراتور است وقتی که کمپرسور دارد کار می کند. اگر یخچال شما صدای بلند می دهدکه به نظر می آید این صدا از فریزر است ، موتور فن اواپراتور دچار مشکل شده است. شاید متوجه بشوید که یخچالتان هم به اندازه همیشه خنک نمی کند ، یا یخ سازی در یخچال بیش از زمان معمولش طول می کشد . برای اینکه فن اواپراتور و موتورش را بررسی کنید ، باید یخچالتان را از برق بکشید و محفظه فن اواپراتور را بردارید/ اگر دیدید هر گونه یخ زدگی ای باعث ایجاد صدا شده باید ببینید مشکل یخ زدایی از کجاست. اگر تیغه های فن شل شده باشد یا خراب شده ، یا اگر شفت موتور درست نمی چرخد ، باید این قطعات در تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک  تعویض بشود .


محافظ موتور فن اواپراتور

این محافظ برای عایق بندی موتور و مجزا کردن آن از بست ها ی سوار شده روی موتور به کار برده می شود و سر و صدا را کم می کند . پارگی ها و پوسیدگی های عمومی می تواند باعث در رفتن این محافظ بشود و باعث ایجاد صدا بشود . باید به اواپراتور دسترسی پیدا کنید تا ببینید که آیا مشکل از محافظ اواپراتور هست یا خیر. حتما برق وسیله را قبل از هر گونه تعمیری قطع کنید


قطعات تعمیری دیگر

ما بیشتر قطعات مشکل زا که باعث ایجاد صدا در یخچال فریزر می شود را بررسی کردیم ، ولی می تواند مشکل از قطعات دیگری هم باشد . اگر نمی توانید خودتان یخچال را تعمیر کنید با اطلاعات ارائه شده در بالا ، با تعمیرگاه مجاز مرکزی تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و همینطور تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک خود با تعمیرگاه مجاز جنرال  بعنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید.


منبع: نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.