نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک ، برای اینکه وقت شما گرفته نشود ابتدا توصیه می کنیم مشکلات احتمالی پیش آمده برای ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید و اگر هرگونه پرسشی با تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک داشتید با شماره های تماس نمایندگی در بالا و پایین صفحه اصلی سایت در میان بگذارید تا همکاران ما در عین حال که درباره ایرادهای ماشین شما مشاوره می دهند درصورت لزوم برای تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تان کارهای لازم را نیز انجام دهند.

  • تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سابقه ای درخشان و عملکری مطلوب و به کارگیری تعمیرکارهای مجرب، بااخلاق و دوره دیده در زمینه تعمیرات همه دستگاه های جنرال الکتریک به خصوص در تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک جزء بهترین ها در این زمینه است.

ما افتخار می کنیم که با بهره گیری از تجربه های سالیان پیش خود و قوانین مدیریتی منظم و پایدار و جلب رضایت مشتریان در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک

  تعمیرگاه مرکزی نماینده خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

نمایندگی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

با تماس با نمایندگی رسمی جنرال الکتریک به منزله نمایندگی تعمیرات انواع ماشین لباسشویی جنرال الکتریک از سرویس های تعمیراتی درجه یک بهره مند شوید.

به این صورت که می توانید با ما به منزله تعمیرگاه مجاز و مرکزی جنرال الکتریک در تهران تماس برقرار کنید و از خدمات پس از فروش جنرال الکتریک و جایگرینی قطعه های معیوب با قطعات اصل لباسشویی و تعمیر در محل کار و منزل خود برخوردار شوید.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ، خدمات نگهداری محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک منزل تان را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید. تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک ونمایندگی رسمی جنرال الکتریک همواره در خدمت شماست.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک برای افرادی که با این نمایندگی تماس می گیرند خدمات پس از فروش جنرال الکتریک منحصر به فردی را در نظر گرفته است. با توجه به اینکه محصولات جنرال الکتریک از طریق واردات به بازار ایران وارد می شوند، در زمان خرید لباسشویی جنرال الکتریک حتما باید در باره خدمات تعمیرات و تعمیرگاه های آن از فروشنده پرس و جو کنید و شماره تماس نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک را دریافت کنید، تا در صورتی که دستگاه شما با ایرادی روبه رو شد بتوانید با آسودگی به نمایندگی موردنظر، که با نام تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک مجاز مشغول به کار است، مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

همه مشترکان فعال نمایندگی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک  از خدمات ارائه شده و مناسب بودن کیفیت خدمات و هزینه ها رضایت کامل را داشته اند.

قطعات یدکی لباسشویی جنرال الکتریک

برای برخورداری از این خدمات فقط کافی است با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید و شرح کوتاهی از ایراد دستگاه خود را برای ما بگویید تا در سریع ترین زمان بررسی های کارشناسانه انجام شود و تعمیرکار مجرب به محل سکونت شما اعزام شود و بعد از اجرای تعمیرات دستگاه شما دوباره مثل روز اولش کار کند.

قطعات اصلی: اصل یا تقلبی بودن قطعه های تعویض شده همیشه دغدغه مشتریان بوده است چون قطعات غیراصل و تقلبی به دستگاه شما آسیب می زنند و باعث ایرادهای بعدی در لباسشویی جنرال الکتریک می شوند که بعدا امکان تعمیر و اصلاح آنها غیرممکن می شود.

اگر یکی از قطعه های لباسشویی جنرال الکتریک نیاز به تعویض قطعات داشته باشد،نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آماده است قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال عوض کند و برای هر قطعه تعویض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاکتور رسمی صادر کند. در هر حالتی بهترین راه ارتباطی شما با ما تماس تلفنی است.

تعهدات جنرال الکتریک 

گارانتی: تعهد ما بعد از تعمیر دستگاه شما به پایان نمی رسد. برای اطمینان و راضی بودن مشتریان همه قطعات تعویض شده و خدمات انجام شده دارای گارانتی یکساله هستند.

قیمت مناسب: همه سرویس های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک براساس نرخ های تصویب شده اتحادیه صورت می گیرد.

خدمات دوره ای: شما می توانید با عضویت در سیستم خدمات دوره ای سرویس های این نمایندگی برخوردار شوید و در برابر مبلغ ناچیزی از خدمات دوره ای نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک استفاده کنید. با خدمات دوره ای از خراب شدن و همینطور از آسیب های احتمالی آینده برای محصولات خود پیشگیری می کنید.

تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک و  تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک با سابقه درخشان در زمینه خدمات تعمیرات لباسشویی و سایر لوازم خانگی جنرال الکتریک و با دارا بودن پرسنل باتجربه و کاربلد در خدمت هموطنان عزیز است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک
خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران

عیب یابی تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در زیر به برخی از ایرادهای محتمل ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک اشاره می کنیم. امید است که با به کارگیری این موارد مشکل لباسشویی شما برطرف شود. اما اگر با این نکته ها ایراد رفع نشد همکاران ما دست به کار می شوند و اقدامات لازم را تا تعمیر نهایی انجام می دهند.

• روشن نشدن لباسشویی

ببینید پریز برق درست کار می کند.
لباسشویی را باید به صورت مستقیم به پریز جداگانه ای وصل کنید و از سه راهی برای برق استفاده نکنید.
بررسی کنید تا دو شاخه مشکلی نداشته باشد و به صورت کامل در داخل پریز قرار گرفته باشد.
قفل کودک را غیرفعال کنید. اگر با موارد بالا لباسشویی روشن نشد با تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

• عدم چرخش لباسشویی

اولا سعی کنید که لباس های بزرگ را با لباس های کوچک به صورت یکجا در ماشین لباسشویی قرار ندهید و تا می توانید آنها را جداگانه در لباسشویی بریزید.
ولی اگر چاره ای ندارید به گونه ای لباس ها را در لباسشویی قرار دهید که عملکرد و توازن دستگاه به هم نخورد.
مقدار زیادی لباس در لباسشویی نگذارید.
از توزیع مساوی لباس ها در لباسشویی مطمئن شوید.
اگر موارد بالا را بررسی کردید اما باز لباسشویی شما درست نچرخید با تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک تماس بگیرید.

• لرزش های لباسشویی

اگر لباسشویی شما درست تراز نشده باشد احتمال لرزش وجود دارد. برای تنظیم دقیق یک تراز بنایی را روی لباسشویی بگذارید و دستگاه را با آن کاملا تراز کنید.
تعداد لباس های مورد شستشو نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.
قبل از شستشو لباس ها را براساس اندازه و فرم طبقه بندی کنید مثلا حوله و ملفحه و پرده را با پیراهن و لباس های زیر نشوید.
لرزش های لباسشویی در ابتدای کار دستگاه کاملا نرمال است و با بالا رفتن دور لباسشویی کاملا قطع می شود.
اگر موارد بالا را بررسی کردید اما باز لرزش وجود داشت با تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک
تعمیرات انواع ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

نماینده جنرال الکتریک در تهران

اگر  نیاز به تماس با تعمیرگاه مرکزی و خدمات پس از فروش جنرال الکتریک دارید می توانید از شماره تلفن نمایندگی و شماره تماس شرکت جنرال الکتریک موجود در سایت استفاده کنید و سرویس های لازم برای انواع تعمیرات جنرال الکتریک (General Electric) را از ما درخواست نمایید.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیرگاه و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با تجربه های اندوخته و کادری حرفه ای و آموزش دیده توانسته رضایت مندی مشتریان خود را جلب کند و اعتماد بیشتری را در ارائه خدمات خود به دست بیاورد.

منبع: نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.