نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو

رنگ قرمز در اساطیر قدیمی، نماد قدرت و اصلی ترین رنگ طبیعت قلمداد می شد که پدید آورنده طبیعت و نماد زندگی بود. شرکت دوو با استفاده از رنگ قرمز پایبندی خودش را به نوآوری روز نشان داده و با شکل حروف دوو نگاه آینده گرانه خود را به رخ کشیده است.

از طرفی دیگر محصولات دوو الکترونیک دوستدار خانواده هستند و در بین ایرانی ها نیز توانسته جایگاه قابل توجهی را برای خود دست و پا کند. نمایندگی تعمیرات دوو  نیز سعی دارد این اعتماد را با کیفیت و فناوری روز دنیا جواب بدهد. همینطور  دوو با ارائه خدمات پس از فروش دوو برتر توانسته است به منزله برترین برند انتخاب شده توسط مصرف کنندگانِ محصولات خود شناخته شود.

این انتخاب بیشتر از یک شعار بوده و به منزله یک تجربه است، تجربه ای که در طول سالیان متمادی و با تلاش بی وقفه در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی به دست آمده است، که در آن کیفیت و سرویس دهی ویژه بر سایر موارد برتری یافته و گوی سبقت را از بقیه برندها ربوده است. محصولات تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در کشور عزیزمان ایران ساخته می شوند و محصولاتی کاملا ایرانی هستند.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات ظرفشویی دوو و تعمیرات لوازم خانگی دوو (daewoo) را در ایران است که با ارائه آخرین خدمات تعمیراتی اعتماد هرچه بیشتر مشتریان محترم را جلب نموده است. گفتنی است خدمات تعمیرات ظرفشویی دوو فقط در زمینه تعمیرات است. خدمات تعمیراتی تعمیرگاه مرکزی دوو مشکلات فنی ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی منزل شما را بر طرف می کند.

تعمیرات ظرفشویی دوو

  مرکز تعمیرات اصلی لوازم خانگی دوو

نمایندگی تعمیرات دوو

تعمیرات ظرفشویی دوو ، شما با استفاده از ماشین ظرفشویی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید. میزان آبی که با شستشوی دستی به هدر می رود خیلی زیادتر از میزان آب مورد استفاده در ماشین ظرفشویی است. شما به جای اینکه برای یک شستشوی ساده 85 لیتر آب مصرف کنید می توانید با ماشین ظرفشویی دوو فقط با 9 لیتر ظرف های خودتان بشویید.

ماشین ظرفشویی دوو باعث صرفه جویی در زمان شما نیز می شود. مادران و خانم های محترم می توانند وقت بیشتری را با فرزندان و همسر خود بگذرانند. با ماشین ظرفشویی دوو شما از شستشوی دستی خلاص می شود و دیگر نگران ظرف های کثیف بعد از میهمانی و یا وعده های غذایی نیستید و فرصت با هم بودن بیشتری را در کنار خانواده پیدا می کنید.

توجه کنید که ماشین ظرفشویی دوو ظرف های شما را آب داغ داغ می شوید پس تا اندازه ای ظرف های شما ضدعفونی هم می شوند.

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو

اگر در تهیه و خرید مواد شوینده دقت کنید ماشین ظرفشویی دوو ظرف های شما را همیشه شفاف تر و درخشان تر می شوید. برای مشاوره جهت خرید مواد شوینده خوب با نمایندگی تماس بگیرید.
ماشین ظرفشویی دوو به خاطر مصرف بهینه مواد شوینده باعث صرفه جویی آنها می شود.
در شستشوی دستی همیشه دست های شما در معرض آسیب شوینده ها هستند ولی با استفاده از ماشین ظرفشویی دوو دیگر شوینده ها هیچ آسیبی به دستهای شما نمی رسانند.
در شستشوی دستی ظرف های چینی و کریستال تان احتمال لب پر شدن دارند ولی با ماشین ظرفشویی دوو این آسیب ها از بین می روند و ظرف های شما صحیح و سالم می مانند. ماده های کلره و اکسیژنه موجود در شوینده ها و قرص های ماشین ظرفشویی دوو ظرف های شما را کاملا ضدعفونی می کنند.

تعمیرات ظرفشویی دوو
تعمیر و نگهداری انواع ماشین های ظرفشویی دوو در ایران

عیب یابی ماشین ظرفشویی دوو

تعمیرات ظرفشویی دوو  پیشنهاد می کند پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیرات دوو  حتما موارد زیر را بررسی کنید.

• روشن نشدن ظرفشویی

ببینید پریز برق درست کار می کند.
ظرفشویی را باید به صورت مستقیم به پریز جداگانه ای وصل کنید و از سه راهی برای برق استفاده نکنید. بررسی کنید تا دو شاخه مشکلی نداشته باشد و به صورت کامل در داخل پریز قرار گرفته باشد.قفل کودک را غیرفعال کنید. اگر با موارد بالا ظرفشویی روشن نشد با تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

• شستشوی بد ظرف ها 

اگر ظرف های زیادی را برای شستشو در ماشین قرار دهید احتمال خوب شستن ظرفها کمتر می شود، پس ظرفیت دستگاه را در نظر بگیرید.
میزان مواد شوینده را بررسی کنید، میزان استفاده از شوینده ها در ظرفشویی باید متناسب با مقدار ظرف ها انتخاب شود.
برای شستشوی خوب باید برنامه ظرفشویی براساس تعداد ظرف ها و میزان کثیفی آنها تنظیم شود.
اگر با موارد بالا ظرفشویی باز در شستشو مشکل داشت با تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

• آبریزش ظرفشویی 

بررسی کنید شیلنگ تخلیه آب از محلش بیرون نیامده باشد. احتمال دارد خروجی تخلیه گرفته شده باشد و آبی که ظرفشویی تخلیه می کند دوباره به بیرون بریزد، که در این حالت باید خروجی تخلیه را بررسی کنید.
محل وصل شدن شیلنگ ورودی به شیر آب و محل متصل شدن به پشت ظرفشویی را بررسی کنید.
اگر شیلنگ ورودی آب سوراخ باشد شیلنگ را عوض کنید. اگر با موارد بالا ایراد برطرف نشد با تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.
درب ظرفشویی را باز کرده و محکم ببندید تا از بسته شدن درست آن مطمئن شوید.
تراز بودن ظرفشویی با سطح زمین را نیز بررسی کنید.
اگر با موارد بالا آبریزش ظرفشویی قطع نشد با تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

• بسته نشدن در ظرفشویی

در ظرفشویی را یکبار به طور کامل باز کنید و با شدت ببندید تا از بسته شدن درست آن مطمئن شوید.
تراز بودن ظرفشویی با سطح زمین را بررسی کنید.
قابلمه و دسته های آن و همینطور هر ظرفی که احتمال دارد مانعی برای بسته شدن ظرفشویی باشد را بررسی کنید.
لاستیک دور در ظرفشویی را پاک نمایید.
اگر با موارد بالا در ظرفشویی بسته نشد با تعمیرگاه تعمیرات ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در محل

تعمیرات ظرفشویی دوو
تعمیر و خدمات پس از فروش دوو 

شماره تماس شرکت دوو

گفتنی است خدمات پس از فروش دوو  تنها در ارتباط با تعمیرات دوو فعالیت می کند. خدمات تعمیراتی تعمیرگاه مجاز دوو سرویس ایرادهای فنی همه ماشین های برند دوو (Daewoo) را با نهایت وسواس و با کیفیت برتر رفع می کند.

تعمیرات ظرفشویی دوو

دوو به منزله نمایندگی تعمیرات دوو ، خدمات برتری در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی دوو به شما عزیزان ارائه می دهد و از این بابت به خود می بالد.

منبع: نمایندگی تعمیرات دوو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.